Zoeken:

Boost uw omzet met de juiste marketingtools

Is het jaar omzetmatig niet gelopen zoals gepland? Hebt u al eens nagedacht over de opportuniteiten die het eindejaar uw bedrijf kan bieden? Mogelijk hebt u seizoensproducten en is de najaars periode normaal een rustig periode. Maak een passend actieplan op en laat u inspireren door deze marketing tips…

1. Bekijk wat er dit jaar goed en minder goed liep … Leid daar uit af waar het beter kan naar volgend jaar toe maar vooral waar u uw sales boost voor het eindejaar zou op inzetten. Herhaal uw success stories en vertaal ze op een creatieve manier naar een passende eindejaarsactie…

2. Van welke actie of boodschap ligt uw klant wakker? Het is op vandaag niet makkelijk meer om de aandacht te krijgen van uw klant… U moet die verdienen. Neem uw concurrent in beschouwing en maak u sterk dat u het beter kan doen.

3. Is het eindejaar voor uw bedrijf normaal een minder drukke periode? Wees creatief en bedenk manieren om uw assortiment of dienstverlening uit te breiden. Is een mogelijkheid om nieuwe behoeftes te implementeren bij uw klanten?

4. U kan ook moeite doen om uw klant te helpen om zelf zijn omzet te boosten naar het einde van het jaar toe wanneer u B-to-B werkt. Zorg voor meer rendement en omzet voor uw klant met de juiste ondersteuning. Werk een marketingactie uit waar uw klant zelf iets aan heeft binnen zijn sector en vak.

In bocca al lupo!

Deel bericht