De impact van redactioneel geschreven artikels is nog steeds fenomenaal en sterker dan eender welke vorm van publiciteit.
Corporate storytelling
PR strategie
Mix offline en digitaal
Elk bedrijf heeft een uniek verhaal. U denkt misschien dat uw bedrijf of producten niet zo fancy zijn, maar het loont werkelijk de moeite om te investeren in een goed onderscheidend verhaal achter uw bedrijf. Dit brengt ons natuurlijk bij ons marketing assessment dat we zo belangrijk vinden bij de opstart van een project. Waar liggen uw klanten en andere communicatiedoelgroepen van wakker? Waar liggen de uitdagingen?
Na het marketing assessment bepalen we een geïntegreerde PR-strategie: wie willen we benaderen, met welke boodschap, op welke manier en via welke kanalen? Tijdens de uitvoering van de strategie blijven we de markt en de resultaten monitoren. We bepalen duidelijke KPI’s: meer naamsbekendheid, meer sollicitaties op de lokale markt…
Zowel digitaal als offline promoten wij uw verhaal op de juiste manier. We gaan hierbij tijdens de fase van de positionering planmatig tewerk. We bepalen heel duidelijke KPI’s voor uw PR plan: meer naamsbekendheid, meer sollicitaties op de lokale markt… Onze specialist zorgt afhankelijk van uw product of dienst voor de juiste PR mix offline & online. Wilt u het verhaal achter uw bedrijf meer tot leven brengen? Contacteer ons voor advies.