Zoeken:

Aanwezig zijn daar waar de aandacht van uw doelgroep is

Online reputatie

 
Zorg ervoor dat uw online communicatie niet teveel alleen maar op verkoop en promoties gericht is maar breng een boodschap waar uw potentiële klant wat aan heeft. Prospecten willen vooral eerst de professionaliteit van uw bedrijf ervaren en hebben uw online reputatie reeds grondig gecheckt vooraleer ze contact met u opnemen. Hebt u al eens een analyse gedaan rond wat er rond uw bedrijf terug te vinden is via google? Op welke social media bent u aanwezig? Waar wordt er over u gesproken? Zorg dat u zelf uw communicatie in handen neemt en dat u er positief uitkomt wanneer klanten en prospecten uw bedrijf online checken.
 

Breng vooral waarde

 
Zorg ervoor dat de inhoud van uw communicatie waarde brengt voor uw doelgroep zodat zij geregeld op zoek gaan naar nieuwe artikels of de download van bvb. technische informatie op uw website. Investeren in bvb. een bedrijfsblog  of workshops organiseren, vraagt heel wat inspanningen, maar op lange termijn zal het bijdragen aan de goede reputatie en het imago van uw bedrijf.
 

Leads via social media genereren?

 
We weten intussen allemaal dat leads genereren via social media geen evidentie is. Nochtans is de communicatie rond uw bedrijf via social media heel belangrijk om het imago van uw bedrijf te ondersteunen en om een beeld van uw bedrijf achter de schermen te schetsen rond topics die u op uw website niet altijd kwijt kunt. De return hiervan is evenwel niet altijd goed meetbaar.
 
Het gaat hierbij vooral om de lange termijn communicatie met klanten en prospecten. U blijft top of mind bij uw doelgroep en wanneer zij u nodig hebben, zijn zij overtuigd dat u de partij bent waar zij absoluut contact mee moeten opnemen o.w.v. uw expertise, de uitstraling en de waarden van uw bedrijf.
 
Contacteer ons als u van gedachten wil wisselen rond hoe u dit best aanpakt.

Deel bericht