Search:
Quanto | PR Advies
20356
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-20356,page-child,parent-pageid-20316,edgt-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,quanto-child-ver-1.0,hudson-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

PR Advies

luis-llerena-16146

PR ADVIES

De impact van redactioneel geschreven artikels is nog steeds fenomenaal en sterker dan eender welke vorm van publiciteit.

Corporate storytelling

PR strategie

Mix offline en digitaal

Corporate storytelling

Elk bedrijf heeft een uniek verhaal. U denkt misschien dat uw bedrijf of producten niet zo fancy zijn, maar het loont werkelijk de moeite om te investeren in een goed onderscheidend verhaal achter uw bedrijf. Dit brengt ons natuurlijk bij ons marketing assessment dat we zo belangrijk vinden bij de opstart van een project. Waar liggen uw klanten en andere communicatiedoelgroepen van wakker? Waar liggen de uitdagingen?

taylor-nicole-38837
benjamin-child-17946

PR strategie

Na het marketing assessment bepalen we een geïntegreerde PR-strategie: wie willen we benaderen, met welke boodschap, op welke manier en via welke kanalen? Tijdens de uitvoering van de strategie blijven we de markt en de resultaten monitoren. We bepalen duidelijke KPI’s: meer naamsbekendheid, meer sollicitaties op de lokale markt…

Mix offline en digitaal

Zowel digitaal als offline promoten wij uw verhaal op de juiste manier. We gaan hierbij tijdens de fase van de positionering planmatig tewerk. We bepalen heel duidelijke KPI’s voor uw PR plan: meer naamsbekendheid, meer sollicitaties op de lokale markt… Onze specialist zorgt afhankelijk van uw product of dienst voor de juiste PR mix offline & online. Wilt u het verhaal achter uw bedrijf meer tot leven brengen? Contacteer ons voor advies.

william-iven-5895

ADVIESGESPREK?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op




Bij het gebruik van dit formulier gaat u akkoord met de handelingen die gebeuren met de ontvangen gegevens.